Alla inlägg under mars 2010

Vad tiden går fort nu har jag varit i mitt nya kungarike i en hel vecka. För varje dag som går så blir jag bara tuffare och tuffare, snart kanske jag vågar hälsa på alla konstiga främlingar man möter när vi är ute och går på promenad (gissa vem de tycker är sötast). Ni skulle bara se hur stor gräs matta jag har att leka på, minst stor som en och en halv fotbollsplan det bästa är att det inte finns några bilar i närheten och jag kan busa hur mycket jag vill. Mina topp tre saker att lukta på är nr ett döda fåglar, nr två rutna äpplen och till slut katt bajs. Jag glömde säga att jag är jätte duktig på att bära runt gamla cigarettpaket och liknande. Fler bilder kommer efter påsken ett Stort tack för alla fina hälsningar har tyvärr inte tid att skriva till alla.

Idag har det hänt två nya saker i mitt kungarike. När jag och min "pappa" kom ut på morgonen så kom det något konstigt från himlen det var kalt och blött. Pappa sa att det rengnar och blev lite sur jag tycke bara det var roligt i början men efter en stund tyckte jag också det var kalt och tråkigt. Jag funderar på att förbjuda regn i mitt kungarike. Nästa sak var att jag fick åka bil och hälsa på "farfar" och "farmor" jag var lite blyg i början men det släpte efter en stund och nu har jag busat hela dagen. Min "pappa" glömde kameran hema så ni får nöja er med gamla bilder.


Är du där ?

  


Jag hoppas att det inte är någon som ser vad jag gör.

  


Vem behöver dyra leksaker...

  


Trodde att du kunde göma mitt godis. jag är tryffel hund :-)

  


Det är skönt att sova

  

Idag är en stor dag för mig, idag har jag flyttat hemifrån och träffat många snälla mäniskor  . Kommer mer sen. Jag ska bara sova en stund är helt slut efter att undersöka mitt kungarike.


Allt ditt är mitt. Mina saker är mina saker


  


  


  

Jag och min nya "pappa"

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards