Alla inlägg under april 2010

Av Bengt kungen af kullabygden - 16 april 2010 08:42

Hej alla kan någon förklara för mig varför alla blir så arg på mig när jag provar mina nya tänder, jag vill ju bara testa hur hårt jag kan bita innan de skriker av smarta. Samma sak när jag hittar något riktigt farligt och försöker varna alla i min närhet (mitt mål är att alla i mitt kungarike ska höra) så här långt har jag varnat alla för pappas sommardäck (stora och runda), alla toalett borstar jag ser (de är ofta stora och blåa) och någon konstig hund som förföljer mig i farfars grill och deras speglar. Pappa gnäller över att han är tvungen att börja jobba igen, tur att det mest är kvällar så jag kan leka med farmor och farfar. I och med att jag blir 12 veckor idag så tyckte pappa att det var dags att ringa och boka tid hos veterinären för att bli vaccinerad. Bilder kommer efter helgen om jag inte har biti sönder fotografen.

Jag hoppas att alla har haft en bra påsk, själv var jag ute på mitt sommarhus ute på landet (alla kungar har väl ett sommar slott). Där fick jag träffa min pappas mormor och hans morbror tyvär inga andra hundar eller kor.  Det har hänt mycket i mitt liv sen min senaste inlägg jag vet inte var jag ska starta, Pappa och farmor har klippt mina klor (gick bra efter några försök). Min pappa har anmält mig till en valp skola på djursjukhuset (information om sjukdomar, mat och lättare övningar) vi går för att träffa andra valpar, pappa säger att jag ska gå en riktig valp kurs under sommaren/ hösten så jag kan bli lika duktig som min favorit halvbror Torsten och alla andra Internet kompisar (Stella & Doris, Elliot Kung af Upphärad, Tessan och pälsbollarna med fler). Jag ligger i hård träning att förstöra så många saker som möjligt under så kort tid som möjligt. Ps nu har jag bestämt att våren har kommit till mitt kungarike temperaturen ligger runt +10 och nyckelpigorna har börjat komma fram.


Det är skönt att bara ta det lugnt ibland

Foto: Anders Wallin


Jag undersöker allt nytt.

Foto Anders Wallin


Allt ditt är mitt.

   Foto Anders Wallin


Min Pappa, Farmor och stor Bengt :-)

Fotot Anders Wallin


Idag blir det bara bilder


Delar av mitt kungarike


  


Jag leker på staranden

  


Jag hittade något som luktade gott under bilen


  


okey då jag kommer

  


Var det någon som ropade på mig jag kommer ..

  


Allt det är bara mitt kom inte och tro något annat.


Jag är kung :-)

  


Detta luktar gott


 


Visst är jag sötast i hela värden

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards