Direktlänk till inlägg 16 april 2010

Håller på att testa mina nya tänder för fult

Av Bengt kungen af kullabygden - 16 april 2010 08:42

Hej alla kan någon förklara för mig varför alla blir så arg på mig när jag provar mina nya tänder, jag vill ju bara testa hur hårt jag kan bita innan de skriker av smarta. Samma sak när jag hittar något riktigt farligt och försöker varna alla i min närhet (mitt mål är att alla i mitt kungarike ska höra) så här långt har jag varnat alla för pappas sommardäck (stora och runda), alla toalett borstar jag ser (de är ofta stora och blåa) och någon konstig hund som förföljer mig i farfars grill och deras speglar. Pappa gnäller över att han är tvungen att börja jobba igen, tur att det mest är kvällar så jag kan leka med farmor och farfar. I och med att jag blir 12 veckor idag så tyckte pappa att det var dags att ringa och boka tid hos veterinären för att bli vaccinerad. Bilder kommer efter helgen om jag inte har biti sönder fotografen.

 
 
strövelstorpslagottona

strövelstorpslagottona

16 april 2010 22:53

Näää, vi fattar inget. Tänder ska man väl bita med? Stackars din pappa som måste jobba men du får det jättekul med farfar och farmor. Bit bara inte i kameran, det är en order.
Trevlig helg och pussar

http://lagottoflickorna.bloggplatsen.se

 
elliot Kung Af Upphärad

elliot Kung Af Upphärad

16 april 2010 23:25

Nej Bengan, du får inte bita i kameran för vi vill se många bilder på dig framöver. Tänderna kan du däremot prova, speciellt i falukorv och annat gottis, Vill du lära dig hur man tjyvar så är jag väldigt bra på det :-) det är bara att fråga.

http://www.kulan.bloggplatsen.se

 
Bella & Smilla

Bella & Smilla

5 maj 2010 08:01

Tro sjutton man måste testa bitstyrkan hur ska det annats gå men vet ju inte hur mycket man ska ta i annars när det behövs.

http://teamlagotto.blogg.se

 
strövelstorpslagottona

strövelstorpslagottona

24 juli 2010 23:41

Nu undrar vi om du har bitit sönder fotografen, har inte hört av dej på evigheter
sommarpussar

http://lagottoflickorna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bengt kungen af kullabygden - 23 januari 2011 19:28

Hej Alla som läser min blogg  Jag vill bara dela med mig av hur snygg jag har blivit på min födelsedag, Jag och min husse trivs väldigt bra det ända är att han gnäller över att han måste köpa nya kläder pågrund av att vi hittar på så mycket roligt ...

Jag hoppas att alla har haft en bra påsk, själv var jag ute på mitt sommarhus ute på landet (alla kungar har väl ett sommar slott). Där fick jag träffa min pappas mormor och hans morbror tyvär inga andra hundar eller kor.  Det har hänt mycket i mitt ...

Idag blir det bara bilder   Delar av mitt kungarike        Jag leker på staranden      Jag hittade något som luktade gott under bilen        okey då jag kommer      Var det någon som ropade på mig jag kommer ..    ...

Vad tiden går fort nu har jag varit i mitt nya kungarike i en hel vecka. För varje dag som går så blir jag bara tuffare och tuffare, snart kanske jag vågar hälsa på alla konstiga främlingar man möter när vi är ute och går på promenad (gissa vem de ty...

Idag har det hänt två nya saker i mitt kungarike. När jag och min "pappa" kom ut på morgonen så kom det något konstigt från himlen det var kalt och blött. Pappa sa att det rengnar och blev lite sur jag tycke bara det var roligt i början men efter en ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards