Direktlänk till inlägg 27 mars 2010

Det regnar ...

Idag har det hänt två nya saker i mitt kungarike. När jag och min "pappa" kom ut på morgonen så kom det något konstigt från himlen det var kalt och blött. Pappa sa att det rengnar och blev lite sur jag tycke bara det var roligt i början men efter en stund tyckte jag också det var kalt och tråkigt. Jag funderar på att förbjuda regn i mitt kungarike. Nästa sak var att jag fick åka bil och hälsa på "farfar" och "farmor" jag var lite blyg i början men det släpte efter en stund och nu har jag busat hela dagen. Min "pappa" glömde kameran hema så ni får nöja er med gamla bilder.


Är du där ?

  


Jag hoppas att det inte är någon som ser vad jag gör.

  


Vem behöver dyra leksaker...

  


Trodde att du kunde göma mitt godis. jag är tryffel hund :-)

  


Det är skönt att sova

  

 
 
strövelstorpslagottona

strövelstorpslagottona

28 mars 2010 13:03

Det var som tusan så mycket du är med om. Bra att du använder din nos, det är nyttigt.
pussar

http://lagottoflickorna.bloggplatsen.se

 
Elliot Kung af Upphärad

Elliot Kung af Upphärad

29 mars 2010 02:50

Hej Kungen
Jag tycker vi bestämmer det, du och jag som är kungar. Från och med nu så är det förbjudet med regn :-)

http://www.kulan.bloggplatsen.se

 
Wille

Wille

29 mars 2010 12:52

Hej Bengt ! Kul att hitta en till som bloggar. Jag tror ni lagotter är ena riktiga bloggjyckar för jag har hittat fler av er sort bland bloggar än av någon anna ras.
Vad bra att du hittar på en massa bus du med. Det ska man göra, framförallt undre valptiden. Man måste ju få matte och husse att förstå vad de verkligen gett sig in på. ha nu en buskön dag kungen af kullabygden !

http://willebus.bloggagratis.se

 
Stella o Doris

Stella o Doris

29 mars 2010 15:03

Regnet är inget vidare, men pölarna som blir efteråt är HÄRLIGA, vi kan ha en liten kurs med dig sen, hur man badar i pölar och lergropar på bästa sätt, sådant gillar säkert din husse jättemycket :-)

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Tessan och pälsbollarna

Tessan och pälsbollarna

30 mars 2010 23:45

Tjenixen du glade "kung" ...jösses så mycket kungligt vi helt plötsligt har här i Lagotto världen;) Jag är den där typen som knäppte massor av bilder när jag var och hälsade på Pia för ett par v sedan...du kanske såg dom i min blogg?? Ja du se till att läs alla Lagotto bloggar noga så kommer du bli fullfjädrad Kung i ditt kungarike!
Ha det så jätte gott, jag bugar och niger inför "Ers majonäs Bengan"!

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Totti

Totti

31 mars 2010 16:44

Hej kung Bengt! Kul att få se hur det ser ut i ditt kungarike. När jag var ett litet pyre på tolv veckor så besteg jag Kullaberg. Det är förfärligt länge sen.
Men jag måste bara gå ut med en varning. Min matte sitter och suckar framför datorn och säger att du är så söt att man kan äta upp dig. Så ta dig i akt. Jag ska försöka hålla ett öga på henne, men man vet aldrig.

http://www.tottskrutten.bloggagratis.se

 
Tessan och pälsbollarna

Tessan och pälsbollarna

31 mars 2010 20:56

Haha tack för det Bengt! Näää ngn proffsfotograf är jag då rakt inte...men sen jag skaffade min systemkamera i juli -09 så har fotandet blivit en del av min vardag..ÄLSKAR DET! Ha det gott,hoppas det inte regnat allt för mycket på dig idag

http://minahundarochjag.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bengt kungen af kullabygden - 23 januari 2011 19:28

Hej Alla som läser min blogg  Jag vill bara dela med mig av hur snygg jag har blivit på min födelsedag, Jag och min husse trivs väldigt bra det ända är att han gnäller över att han måste köpa nya kläder pågrund av att vi hittar på så mycket roligt ...

Av Bengt kungen af kullabygden - 16 april 2010 08:42

Hej alla kan någon förklara för mig varför alla blir så arg på mig när jag provar mina nya tänder, jag vill ju bara testa hur hårt jag kan bita innan de skriker av smarta. Samma sak när jag hittar något riktigt farligt och försöker varna alla i min n...

Jag hoppas att alla har haft en bra påsk, själv var jag ute på mitt sommarhus ute på landet (alla kungar har väl ett sommar slott). Där fick jag träffa min pappas mormor och hans morbror tyvär inga andra hundar eller kor.  Det har hänt mycket i mitt ...

Idag blir det bara bilder   Delar av mitt kungarike        Jag leker på staranden      Jag hittade något som luktade gott under bilen        okey då jag kommer      Var det någon som ropade på mig jag kommer ..    ...

Vad tiden går fort nu har jag varit i mitt nya kungarike i en hel vecka. För varje dag som går så blir jag bara tuffare och tuffare, snart kanske jag vågar hälsa på alla konstiga främlingar man möter när vi är ute och går på promenad (gissa vem de ty...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards