Direktlänk till inlägg 31 mars 2010

Redn gått en vecka

Vad tiden går fort nu har jag varit i mitt nya kungarike i en hel vecka. För varje dag som går så blir jag bara tuffare och tuffare, snart kanske jag vågar hälsa på alla konstiga främlingar man möter när vi är ute och går på promenad (gissa vem de tycker är sötast). Ni skulle bara se hur stor gräs matta jag har att leka på, minst stor som en och en halv fotbollsplan det bästa är att det inte finns några bilar i närheten och jag kan busa hur mycket jag vill. Mina topp tre saker att lukta på är nr ett döda fåglar, nr två rutna äpplen och till slut katt bajs. Jag glömde säga att jag är jätte duktig på att bära runt gamla cigarettpaket och liknande. Fler bilder kommer efter påsken ett Stort tack för alla fina hälsningar har tyvärr inte tid att skriva till alla.

 
 
Stella & Doris

Stella & Doris

1 april 2010 07:53

Vi förstår att du har fullt upp, massor som ska undersökas och en massa bus med husse!

Akta dig lite för allt du hittar ute, nöj dig med att lukta, vi stoppade i oss något gott i skogen häromdagen, Inte bra för magen, så nu går vi på svältkur...

Ha en riktgt Glad Påsk!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
strövelstorpslagottona

strövelstorpslagottona

1 april 2010 17:17

Säg till din pappsing att du inte får stoppa allt i munnen.Det kan få en ände med förskräckelse.
Glad Påsk och massor av kramar. Nu vill vi se lite bilder

http://lagottoflickorna.bloggplatsen.se

 
Bengt kungen af kullabygden

Bengt kungen af kullabygden

1 april 2010 20:18

Hej Pia jag ska hälsa från pappa att han gör allt för att stoppa mig, han till och med är så taskig så han tar bort alla roliga dofter (död fåglar med mera).

http://kungen-af-kullabygden.bloggplatsen.se

 
Elliot Kung af Upphärad

Elliot Kung af Upphärad

2 april 2010 13:49

Hej Benganbus.
Ja tänk vad mycket goda dofter det finns ute nu. Kulan är oxå taskig och vaktar mig hela tiden så att jag inte får i mig döda sorkar och annat gottis :-)
Ha nu en riktigt GLAD PÅSK!!!! önskar
Elliot och Kulan

http://www.kulan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bengt kungen af kullabygden - 23 januari 2011 19:28

Hej Alla som läser min blogg  Jag vill bara dela med mig av hur snygg jag har blivit på min födelsedag, Jag och min husse trivs väldigt bra det ända är att han gnäller över att han måste köpa nya kläder pågrund av att vi hittar på så mycket roligt ...

Av Bengt kungen af kullabygden - 16 april 2010 08:42

Hej alla kan någon förklara för mig varför alla blir så arg på mig när jag provar mina nya tänder, jag vill ju bara testa hur hårt jag kan bita innan de skriker av smarta. Samma sak när jag hittar något riktigt farligt och försöker varna alla i min n...

Jag hoppas att alla har haft en bra påsk, själv var jag ute på mitt sommarhus ute på landet (alla kungar har väl ett sommar slott). Där fick jag träffa min pappas mormor och hans morbror tyvär inga andra hundar eller kor.  Det har hänt mycket i mitt ...

Idag blir det bara bilder   Delar av mitt kungarike        Jag leker på staranden      Jag hittade något som luktade gott under bilen        okey då jag kommer      Var det någon som ropade på mig jag kommer ..    ...

Idag har det hänt två nya saker i mitt kungarike. När jag och min "pappa" kom ut på morgonen så kom det något konstigt från himlen det var kalt och blött. Pappa sa att det rengnar och blev lite sur jag tycke bara det var roligt i början men efter en ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards